einerborg

Alla inlägg under december 2009

Av emelie einerborg svensson - 31 december 2009 12:21

  


Idag är det nyårsafton och den ska firas med dunder och brak. Blir att man åker till RobbanBobban vid 16 tiden för att käka och fixa det sista. Kommer bli kanonkul. Ser verkligen fram emot denna kväll oh hoppas verkligen den blir lyckad.


Igår så blev det jobb på EspressoHouse på Eurostorp va lite ovant eftersom jag inte har vatt där innan utan min plast är ju inne i stan. Men det va skoj, roliga människor jobbade jag med också.

Men nu ska jag in i duschen sen bege mig till pojken min.


Hoppas ni får en toppen nyår.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Vi hörs nästa år!


Kram / E

...

Av emelie einerborg svensson - 30 december 2009 12:03

Idag blir det eventuellt jobb vid 3 tiden. Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag och göra lite nytta.

Annrs händer det nog inte så mycket idag. Vila mig inför morgondagen för då smäller det.

Vi hörs senare.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 29 december 2009 18:20

  

halloo

Nu är jag hemma efter en dag hos mina kusiner eftersom min ena kusin fyller 20 idag så grattis till henne, och nu är jag mätt och belåten.

I förmiddags så var mammsen och jag på Eurostorp för att jag skulle byta ett par skor och sen se fall jag hittade nått till nyår och det gjorde jag med. Denna nyår kommer nog bli kanon bra hoppas jag, kommer ju fira den med dom bästa.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det en slappekväll, skulle gärna hitta på nått men vet inte vad det skulle vara.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 28 december 2009 23:54



Sitter i soffan och degar, ska snart nana kudden.

Imorgon ska man till Eurostorp och byta mina innetofflor och sen hem till kusinen som fyller 20 (avis) men nu vet jag iallafall vem jag ska ringa när man behöver dricka (vissel).

Ne men det kommer nog bli trevligt får vi hoppas.

Sen är det ju inte många dagar kvar tills det är nytt år och det ser jag verkligen fram imort, har några nyårslöften som jag ska försöka att hålla.

Men nu blir det sängen vi hörs imorgon.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 28 december 2009 23:46

Hallå folket.

 

Nu har jag bytt blogg igen, för tycker inte blogg.se va så roligt så tänkte prova denna sidan istället och den verkar vara bra, inte lika krånglig som den andra.

 

För er som är nya läsare, så är jag en tjej på 18 bast som bor i sommarstaden Halmstad och trivs väll ganska bra här. Men det kunde vatt bättre.

I min blogg så kommer ni att få läsa mycket om min vardag och lite andra saker, hoppas ni ska trivas här, för det kommer jag nog att göra.

 

Kram / E

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards