einerborg

Alla inlägg under september 2010

Av emelie einerborg svensson - 29 september 2010 22:38

Med mat i magen och en flummig dag på jobbet med disney sång och kaffe bönor så ropar sängen på mig. Min rygg värker och mina knän skriker efter värktabletter. Så ska smörja in mina knän med voltaren och ta två panodil och lägga mig och läsa. Imorgon väntar en ny dag på jobbet.

Antagligen så tänker jag alldeless för mycket eller inte, det återstå och se. Vill bara ha svar på mina frågor.


Kram / E



Av emelie einerborg svensson - 29 september 2010 11:39

Tränat Zumba, vatt ute med Molly, käkat frukost och duschat och nu kollar jag på "the last song" såg den igår med och jag älskar den. Visst den är kanske lik många andra filmer men jag gillar den ändå.

Ska snart ut med Molly igen och sen bege mig in till stan för att fixa lite saker innan jag ska jobba.

Vi hörs när vi hörs


Kram / E


  

Av emelie einerborg svensson - 28 september 2010 11:50

Fullspäckad dag idag.

Ska snart äta nått sen ta bussen med molly till psyk och fixa lite då jag ska lämna henne i mammas bil sålänge. Sen ner till stan för att hitta nått till min bror som fyller år idag vilket inte är det lättaste, sen till E-hosue och fixa med tider där sen får vi se vad klockan blir ska möta Jojjo vid fyra tiden sen efter det hem till brosan och fira honom en stund. Sen kanske hem till pojken, så efter denna dag kommer jag nog var ganska död!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 27 september 2010 21:00

Måndag och en ny vecka.

Och denna dagen har jag och Molly bara spenderat tiden i soffan framför tv.n Jag har varit ensam hemma hela dagen och det var ett tag sen jag var det så jag tog vara på varje minut. Så jag har inte så mycket att skriva om min dag.

Imorgon så ska jag och Molly till stan och checka läget, ska kollar tider på jobbet och sedan ska jag täffa Jojjo en stund och ta en fika innan jag ska hem till min bror som fyller år imon så ska se om jag hittar något till honom med.

Blir väll en tröja som vanligt!

Nu ska jag lägga mig och läsa min underbara bok.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 26 september 2010 13:32

Idag fick man sova ut och det var på tiden, la mig runt 00.00 igår och vaknade vid halv 12 idag så fick bra men sömn. Sen dess har jag inte gjort ett piss, vatt ute med Molly en runda och ska snart ut med henne igen men annars har tv.n varit min bästa vän.

Snart ska jag äta hemgjorda köttbullar med potatismos MUMS. Sen ska jag bara ligga i soffan hela dagen och eventuellt bege mig ner till CityGross och köpa nått gott och tugga på tills ikväll.

Mitt liv har börjat ta en ny vändning och det är till det bättre. Som jag skrev i det förra inlägget så kommer ni att märka det sakta men säkert. Nu väntar maten på mig.


Kram / E


  

Av emelie einerborg svensson - 25 september 2010 20:58

Sorry men har inte haft tid för skrivandet denna veckan, har jobbar från måndag till fredag och det har varit jätte mycket att göra så har varit helt slut när man har kommit hem, sen har jag haft lite annat och tänka på.

Men nu kommer bla. denna sidan att förändras och inte minst jag själv. Har tatt tag i mitt liv nu och har börjat göra saker som jag inte har haft ork till innan. Men ni kommer se en föränding den kommer komma sakta men säkert.

Nu ska jag börja fiffla med en ny design till denna sidan. Ni lär ju märka när den är färdig.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 20 september 2010 21:32

Ny vecka och nya utmaningar.

Denna dag har bestått av slapp och jobb. Börjar kl 3 idag och gick upp 9 ungefär, gick ut med Molly då och sen låg vi bara i soffan och slappade orkar inte göra ett piss. Innan jag stack till jobbet lämnade jag Molly hos hennes kille Nemo min grannes hund, dom är så söta tillsammans.

På jobbet var det väldigt lugnt eftersom det regnade ute så hade vi inte så mycket att göra. Vilket var ganska skönt. Efter jobbet gick jag och köpte sushi som jag tyckte jag var värd så jäkla gott! Sen har jag inte gjort så mycket mer, sitter just nu och mumsar på en smoothie med banan, päron och vaniljyoghurt, trodde inte den blandningen skulle bli så god men den var riktigt god.

Imorgon väntas mer jobb och träning här hemma. ZUMBA!

Vi hörs kanske imon


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 17 september 2010 20:49

Änu en vecka har gått nu och den har rusat iväg som alla andra veckor.

Vad har hänt då?

Jo jag har jobbat, träffar vänner och såklart pojken min.

I helgen händer detta.

Imorgon så ska jag jobba och sen hem till pojken och hitta på nått sen på söndag så är det dax att rösta och jag hoppas det svenska folket tänker som mig och röstar rätt. Vad jag ska rösta på håller jag för mig själv dels för att jag orkar inte diskutera politik för det går alltid över styr, ingen vet vad jag kommer rösta på och tror heller inte att någon kommer få reda på det, kanske om dom som jag röstar på vinner.

Denna dag som har varit idag har väll inte varit den bästa precis. Finns en person som jag verkligen har hatat idag en person som man inte ska hata men idag gick denna person över styr. Fyfan va arg jag har varit idag.

Imorgon väntar jobbet och älskling.


Kram / E


  


Ovido - Quiz & Flashcards