einerborg

Alla inlägg under maj 2011

Av emelie einerborg svensson - 16 maj 2011 21:20

Hej gott folk.


Imorse så önskade jag lite att jag inte hade hund men i samma stund som jag tänkte den tanken så ångrade jag mig. Men matte var inte glad på Molly imorse. Hon vägrade att somna om när pojken hade gått till jobbet klockan 06.30 snällt va? Var ju lagom sur på henne!

Så nu är man ganska så trött.

Har tillbringat min sena eftermiddag med Joanna på stan, fick med mig lite nya saker var ganska länge sen jag var på stan, men med bra sällskap så är det ju ännu roligare. Vi har även bestämmt att om hon får jobb till hösten så ska vi hitta på nått skojj till vintern!! Kommer bli så KUL!! Hoppas bara hon får jobb nu då!!


Imorgon så ska jag få en härlig massage GRATIS!! Eleverna på sannarpsgymnasiet har slutprov på massagen så frågade min gammla lärare om jag vill ha massage och det tackar man ju inte nej till. Sen på onsdag så ska jag få fotvård så kommer ha fin fina fötter till sommaren för dom är verkligen inte vackra just nu.

Det känns verkligen som att detta kommer bli en bra vecka och det hoppas jag med.

Nu ska jag snart glo på BB sen sova!


Kram / E

På Espresso House idag med Joanna!

Av emelie einerborg svensson - 12 maj 2011 23:30

Idag har det varit en bra dag. Den började på jobbet 06.30 med att alla boende var på bra humör. Slutade 09.30, cyklade hem och vilade en stund sen in i duschen och sedan hem till syster på fika, där det bjöds på våfflor (MUMS) fick även en försenad födelsedags present som var presentkort på make up store vilket jag visste eftersom jag sa att hon skulle köpa där. Körde hem vid tre tiden och då körde jag ner till stranden en snabbis så molly fick rasta sig. Sen nu ikväll så har man umgåts med knasigt folk men vi har haft kalaskul. Imorgon så ska jag till tandläkaren och sen jobba, kommer säkert va mega trött men det får gå. Nu ska jag iallafall sova! Godnatt! Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 11 maj 2011 22:06

Befinner mig på jobbet nu och ska snart sova.

Jobbat och stått i idag även om klockan har gått väldigt segt så har det ändå vatt en bra dag. Dom boende är lugna med så detta kan nog bli en bra natt i alla fall (hoppas jag).

Imorgon så ska jag inhandla mig en kaffemaskin och sedan köra till Laholm, till min syster och fika med henne och Sam, myspys. Skönt att komma hemifrån och slippa mina päron för en dag. Kan ju säga att vi är ganska så trötta på varandra, dom kan dock inte erkänna det men det gör jag. Behöver ett eget hem just nu, behöver avstånd från deras tjat och gnäll. Men vi får se vad som händer med den saken, kanske blir i sommar? Vi får se!!

Men nu ska jag fixa det sista här och sen krypa ner i bingen.

Ha det gött!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 10 maj 2011 13:04

Idag så har jag börjat med en nystart i mitt liv, och jag hoppas att detta kommer hjälpa mig. Kommer berätta senare här vad det är jag snackar om. 


Idag så skiner solen i halmstad och jag ska bege mig ut i trädgården och sola någon timme. Sen får vi se vad som händer. Ska jobba imorgon men börjar inte förens klockan 1 så nått vill man ju hitta på ikväll när det är sånt här fint väder. Jag är för rastlös för att bara sitta och glo. Som sagt får se vad som händer.

Ha det så bra sålänge så kanske vi hörs sen.


Kram / E


 

Av emelie einerborg svensson - 9 maj 2011 20:50

Ja dettta var ju ett tag sen!


Vad har hänt sen sist?

Jobbat som ett as, firat påsk, vatt sjuk, fyllt 20 och umgåts med mina fina vänner.

Jag har ju haft lite bloggtorka här ett tag men ska försöka börja om på ny kula. Ska bland annat göra om utseendet på bloggen och det kommer även förändras ganska mycket i min vardag med men berättar inget här just nu.

Den senaste tiden så har jag jobbat som en dåre även när jag var sjuk, påsken var kanon verkligen, firade med mina töser som var kalaskul. Valborg var jag jätte sjuk, hade 40 graders feber och skit förkyld så då låg jag bara i soffan och gjorde absolut ingenting. Nu i helgen så firade jag min födelsedag, i fredags så var släkten här och jag fick massa fina presenter så det TACKAR jag för så mycket. Av de pengar och presentkort på cervera som jag fick så kommer jag nog köpa mig en espressomaskin, jag som är kaffeälskare och verkligen vill ha en och då är detta det enda tillfället jag kommer ha råd med någon annars så lär det dröja några år innan jag kommer införskaffa mig en sådan. I lördags så var mina vänner här och vi grillade och hade skit skoj och även där vill jag tacka för de fina presenterna jag fick.


Så nu ska jag väll försöka att komma igång igen med bloggandet. Och det kommer komma en ny design inom kort.


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards