einerborg

Alla inlägg under oktober 2010

Av emelie einerborg svensson - 31 oktober 2010 21:29

Hoppsan.. Hehe då var man jättemörk hårig!

Jajjamen, jag har alltid sagt att jag inte ska färga mitt hår för jag själv tycker att jag har en fin nartulig hårfärg MEN!

Igår så berättade jag för min syster att jag ville göra någon förändring med mitt hår, jag har ju klippt av det mesta men jag ville slinga det eller vad som helst, så kom hon men det förslaget att jag kunde färga mörkare än min ordinarie färg, jag fick hem en färg ton av henne men hann inte färga det idag efter jobbet, så nu när jag var där ikväll igen på kalas så fick vi ett ryck och la i färg och vipps så var det en ny Emelie. Pappa kände knappt igen mig så ja det är en förändring. Undrar vad mamma säger när hon kommer hem imorgon??

Det kommer bild på det men inte idag för orkar inte posera framför kameran just nu, är dödens trött, det har varit en lång dag. Först jobb från kl 9-15 och sen kalas ikväll. Somna ikväll kommer inte vara några problem!

Vi hörs imogron (kanske)


Kram / E



Av emelie einerborg svensson - 30 oktober 2010 23:05

Hinner skriva några rader meddans lill killen spelar wii för det var hans tur. Jag passar då min älskade systerson som är 6 år och blir sldrig trött. Så jag kommer nog va ganska slutkörd imorgon när jag ska jobba. Upp halv 8, jajjamen och jag lär inte få komma isäng förens vid 2 tiden, sen tar det en stund att somna med. Men vafan vad gör man inte åt familjen?

Nu ropar han på så bäst att rusa dit. Ha det bra sålänge.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 30 oktober 2010 00:56

Nu har denna delen av mitt liv haft en liten paus. Har haft fullt upp varenda dag denna veckan, även om jag inte har jobbat så har det ändå vatt full rulle.

Jag ska i alla fall sätta igång med att söka nytt jobb nästa vecka, ska få lite hjälp av mamma nu när hon kommer hem. Så vi får hoppas på det bästa.

Jag ska även utbilda mig till fristående hudvårdskonsult så om det är någon som är intresserad av att få en gratis ansiktsbehandling så är det bara att säga till.

Just nu så känns mitt liv väldigt bra och det går mot ljusare tider, kommer ske ganska stora förändringar en tid framöver som jag ser framemot. Så det kommer bli en liten nystart på mitt liv kan man säga!

Men nu väntar kudden på mig och jag ska sova!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 26 oktober 2010 14:00

  


Ja nu bär det snart av till GeKås med Jojjo och Emelie Nilsson. Kommer bli super, Vi åker buss dit, skulle egentligen åkt bil men hon som skulle köra orkarde inte så vi har letat som galningar efter nån som kan köra men hittade ingen, så det fick bli buss. Men det kommer bli kalasbra för det. Jag kommer nog att slösa rätt mycket pengar men det skiter jag i just nu man lever bara en gång och pengar är en skitsak egentligen, visst man behöver dom men det betyder inte allt.

Ne nu ska jag fixa det sista och sen ta bussen till stan måste nog ha en kaffe innan vi åker.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 25 oktober 2010 23:06

  

Mattes ögonsten!


Nu är jag hemma efter en toppen kväll i Varberg med MK. Jag har lärt mig väldigt mycket och detta kommer bli så kul. Det är så mycket man ska få in i skallen men dom flesta bitarna håller på att falla på plats. Så det kommer bli kanon bra om några veckor.

Nu ska jag snart nana kudden, för gissa vilka som kommer imorgon? JO HANTVERKARNA!! GAHH är så trött på dom nu, varför kan det bara inte gå så snabbt som det gör på TV? Det säger bara pang så är allt klart, men det gör det ju inte här kan jag ju säg. Mamma kommer hem om 1 vecka och då ska allt vara klart, det åter stå och se om det kommer vara klart. Och dom kommer vid 7-8 imorgon bitti, tack säger man ju då eller dra åt ****** men fint kommer det att bli men det tar ju sin tid. AJA nog med klagande. Imorgon ska vi i alla fall till Ge-Kås och det ska bli super kul.

Nu ropar kudden på mig!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 25 oktober 2010 11:42

Godmiddag!

Idag fick jag inte sova så länge som jag hade hoppats på för Molly ville ut tidigt idag. Så hon väckte mig halv 9 ungefär. Så det var bara att ta på sig mjukisbyxorna och stövlarna och gå ut.

När jag hade varit och hämtat posten idag så blev jag rätt paff där var ett brev till mig och det såg ut som ett lönebesked som man får från sjukhuset, men jag tänkte att jag jobbade ju inte där i September, men det hade jag tydligen gjort, bara det jag kom inte ihåg när. Men skit i det nu har jag mer pengar än vad jag trodde att jag skulle få. Tur det kanske för vi ska till G-Kås imorgon så dom pengarna behövdes. Ikväll så ska jag till Varberg på en utbilldning för mitt eventuella nya jobb, har inte bestämt mig än om jag ska börja med det. Ska parta lite mer med dom så jag får lite mer information. Eventuellt så kanske jag har en snäll bror som jag kan låna pengar av men det återstå och se.

Nu ska jag ut med Molly igen och sen börja göra mig iordning, ska först till stan och sen till Varberg.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 24 oktober 2010 21:45

Nu har jag unnat mig lite gottigheter och nu kollar jag på Beck och efter det så ska jag lägga mig och läsa min bok som jag inte har läst på ett tag nu.

Imorgon så blir det köskolan och sedan Varberg på kvällen för utbilldning, ser framemot det. Men vi hörs imon. Godnatt på er!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 24 oktober 2010 16:43

  


Det har varit en helt perfekt helg med mina två favoriter, dvs Molly och pojken. Jag och Molly åkte hem till honom i fredags kväll, vi skulle ju egentligen ut men det blev inget med det för det var inte någon som va så peppad på det, blev istället lite mys på Olivers och sen cyklade jag hem och hämtade Molly och idag så kom vi hem efter två underbara nätter hos pojken. Längtar tills det är vi tre tillsammans hela tiden. Den dagen kommer krypande sakta med säkert nu och det känns så skönt. Som sagt helgen har varit jättebra och slappig vi har inte gjort många knop kan jag ju säga. Idag så träffade jag min storebror en stund trevligt trevligt. Nu ligger jag och Molly i soffan och slappar, tänkte gå ner till CityGross och köpa nått gott men har knappt någon ork det till, snacka om att vara lat eftersom jag bor ca 200 meter ifrån CityGross. Tycker jag är rätt värd det för jag har verkligen minskat på allt som är onyttigt och försöker få ett nytt liv, men idag är det en sån dag så man får unna sig nått.

Pappa kommer hem om några timmar efter att ha varit i Tyskland i helgen och kommer hem med ett lass med god dricka! Nu blir den en liten promenad med MollyPolly och sen blir det nog CityGross!

DU ÄR UNDERBAR!


Kram / E



Ovido - Quiz & Flashcards