einerborg

Alla inlägg under april 2012

Av emelie einerborg svensson - 16 april 2012 17:28

Har spenderat nästan hela helgen med pojken, lördag kvällen så var jag och familjen hos min farbror, han fyllde år så vi åt grillat och hade det trevligt. Sen har jag åkt på en dunder förkylning och fått skoskav så jag inte kan ha på mig vanliga skor så jag springer runt i foppatofflor skit sexigt! Så nya gå skor få det bli vid nästa lön eftersom att det va mina nuvarande gå skor som jag fick skoskav av och vi har startat en stegtävling på jobbet så nya skor är ett måste! Nehe kurera mig i soffan nu och försöka bli frisk! Köss / E

Av emelie einerborg svensson - 13 april 2012 19:40

Oturs dagen idag. För mig har det inte hänt något än i alla fall.

Har hämtat ut min nya telefon och det blev en svart samsung galaxy s2 och den är super fin :) glad tjej!! Har träffat Joanna idag med, cyklade in till stan och tog en fika och träffade även systeryster på hennes jobb och vi passade då på att köpa födelsedagspresent till vår farbror det blev en "lampvas" typ, en vas som vi ska lägga i en ljusslinga i. Tror han kommer bli glad för den, imorgon så ska vi dit och käka ska bli trevligt.

Efter stan så cyklade jag hem och pillade lite med mobilen och har duschat och ska snart bege mig hem till pojken! MysPys.


Ha en bra fredag alla där ute!


Köss / E



 


Av emelie einerborg svensson - 12 april 2012 11:08

Idag skiner solen och jag ska självklart jobba. KUL!

Vaknade hos pojken idag, åkte hem runt 9 hämtade molly och sen gick vi en lång runda innan frukost. Nu med frukost i magen och lite slapp i soffan så ska jag in i duschen och stå där länge! Börjar jobba 14.00 så jag har gott om tid.

Jag och mamma eller i alla fall jag har börjat äta enligt LCHF dieten och ska prova det ett tag och se hur kroppen reagerar på det hoppas på positiva resultat.

Pappa ringde innan med och frågade om vi ska ha en till hund och jag fick då erkänna att jag har tänkt att ge honom en hund när han fyller år. Så ringde på en liten vovve innan och ska prata med mamma och sedan ev åka och titta på den imorgon. Så i så fall så får pappa den av mig, visst är jag en snäll dotter hihi.


Nehe in i duschen och sen fixa lite här hemma och sen jobba.


Köss / E





Av emelie einerborg svensson - 10 april 2012 18:41

När jag öppnade hallandsposten idag här på jobbet så möttes man av slagsmål hit och slagsmål dit, rån mot någon kiosk och massa annat. Att det kan hända så mycket i lilla halmstad över en helg. Helt otroligt! Tydligen så har vissa inget bättre för sig eller så kan dom inte kontrolera sitt alkohol intag. Men som sagt det va väldigt mycket denna helgen,kanske för att det va storhelg men va fan ska det spela för roll? Aja det va väll det ända som jag ville just nu. Min rast börjar ta slut nu så ska återgå till jobbet.Köss /E

Av emelie einerborg svensson - 10 april 2012 12:04

Så grymt tråkigt väder det är idag så det är rätt gött att jag ska jobba. Har vatt på möte nu på morgonen, ska snart in till stan för att fixa ny telefon och sen jobba från 14.00


Finns inte så mycket att tillägga just nu kanske uppdaterar senare annars så hörs vi kanske imorgon.


Köss / E

Av emelie einerborg svensson - 9 april 2012 22:15

Åhh vad jag är sämst på att uppdatera här!! Det står ju på bloggplatstens hemsida att det ska komma en app till iphone och android men det verkar gå lite väl långsamt, det står 1 till 2 veckor och det har det gjort i ca 1,5 månad nu. Men aja veckor kan ju vara långa.

Jaha påsken är nu över och jag har jobbat och känat goa pengar, idag så va syster med familj, min farbror och min bror här och åt god mat, det ble grillat och potatisgratäng MUMS det va sjukt gott verkligen. Och samma gäng som va här ikväll ska till Öland den 24 maj för och fira pappsen som fyller år det kommer bli kalas kul, synd bara att inte min pojk kan följa med dit då han ska iväg på annat tyvär.

Ne annas så har det väll inte hänt nått sen jag skrev här sist.


Imorgon så väntar möte och jobb. Och mellan mötet och jobb så ska jag in till staden för att skaffa ny telefon då 3 har erbjudande som är sista dagen imorgon att skaffa så måste jag dit och för att min kära telefon har ballat ur totalt. Så imorgon så blir jag med samsung galaxy s2 vet dock inte om jag ska ha svart eller vit men det lutar mer åt den svarta då jag har haft vit telefon nu.

Jahopp det va väll det jag hade och skriva nu.

Vi hörs när vi hörs


Köss / E


Svart eller Vit??


 

Ovido - Quiz & Flashcards