einerborg

Alla inlägg under juli 2012

Av emelie einerborg svensson - 31 juli 2012 20:25

Hej o hå.
Igår blev det Gekås och några kronor fattigare dock var det ju inte bara vi där, det var några fler om man säger så. Men vi hittade det vi skulle och lite till, så vi är nöjda.
Idag så har jag inte gjort många knop, legat i min säng och tittat på film det är typ det jag har gjort. Så ja det finns inte så mycket att tillägga i detta inlägg.

Kram / E

Gosigt!

Av emelie einerborg svensson - 30 juli 2012 11:05

Godmorgon eller nått.. Det är det för mig i alla fall.
Idag är det första dagen på min SEMESTER, Wihoo! Underbart är det och väldigt efterlängtat. Både jag och pojken har semester och vi börjar nog första dagen med att åka till Gekås, nice!!
Det är ju inget strandväder här precis så man får ju passa på.
Hoppas ni där ute mår bra och att vissa utav er har bättre väder än oss i halmstad.

Kram / E

Godmorgon!!

Av emelie einerborg svensson - 29 juli 2012 08:53

Usch och fy.... Idag va det inte lätt att gå upp kl 7.00 här på jobbet. Hae druckit lite kaffe så nu är man hyffsat pigg igen, och nu äter jag frukost och glor reprisen på OS-invigningen missade den i fredags men dock så kommer det nog va det enda som jag kommer kolla på frivilligt under OS för jag tycker det är såååå tråkigt att titta på ex några idioter som springer efter en boll och ska skjuta den i mål eller dom passar en liten boll över ett nät och slår man utanför bordet så får man poäng eller tvärtom med andra ord meningslöst!!

Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 29 juli 2012 00:07

Tja.
Är på jobbet och ska snart sova. Igår var det tjejkväll med töserna, och herregud så kul vi hade. Måste göras flera gånger om!! Så idag är man ganska trött men det hindrade inte mig för att klippa gräset här på jobbet, men nu är man grymt trött och ska bli väldigt skönt att sova. Vi hörs imorgon gott folk!

Kram / E

Kalasbra kväll.

Av emelie einerborg svensson - 27 juli 2012 10:01

Jobbar till 4 idag. Sen direkt till systemet, sen hem vila någon timme, sen tar jag cyklen med Joanna hem till Madde på tjejkväll. Wihoo! Har sett fram emot detta sen vi bestämde det. Kommer bli kalas kul.

Här på jobbet är det super duper lugnt så lär inte slita ut mig idag i alla fall. Kanske kan passa på att förbättra brännan lite sen i trädgården här.

Hoppas ni får en kanonbra dag i solen.

Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 26 juli 2012 22:08

Amen tja!
Sitter nu i soffan och har precis tittat på hawaii five-0, tycker den serien är super bra.
Idag åkte jag och mamma trotts det fina vädret till Väla och hade en mor och dotter dag, hittade inte så mycket faktiskt, mamma hittade dock desto mer. Va hemma vid halv 5 tiden, ställde mig på bandet i 20 min och sen åkte jag och pojken till stranden och tog ett kvällsdopp, vilket var väldigt skönt.

Igår var jag, lilleman och mamma på nattravet och tittade på sean banan och spelade lite på hästarna, dock inga större vinster. Men kul hade vi.

Imorgon så blir det först jobb och sen tjejkväll. Det låter som en bra fredag!

Kram / E

Bild: Sean banan igår på travet!!

Av emelie einerborg svensson - 25 juli 2012 13:08

Det blev ingen bil. Den var ju sämre än dålig. Snygg på utsidan men usel på insidan. Så det är bara att leta vidare.. Aja hörs sen.

Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 25 juli 2012 09:24

Hejsvejs.
Nu sitter jag i papps bil med han och mamma. Vi är på väg neråt landet för att hämta min nya bil, spännande! Med lurar i öronen med bra musik så kommer nog detta går fort! Hörs senare när jag är hemma med min nya pärla.

Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards