einerborg

Alla inlägg under januari 2011

Av emelie einerborg svensson - 31 januari 2011 22:52

Först har jag jobbat och sedan utbillding med MK. Bra dag helt enkelt.


Imorgon så börjar jag 14:00 och jobbar till 11:00 på onsadg. Så jag ska snart gå och lägga mig.

Har egentligen så mycket att skiriva här. Men lite uppdatering skadar väll inte?

Japp Japp, ne men det här blev inget långt inlägg. Vill tacka Daniéla för min fina miniräknare som jag fick idag, nu när jag har bokat så många klasser så är det ju bra med en miniräknare. Tack Tack.

Jaha, Mhm nee nu ska jag SOVA!! GODNATT!


Kram / E


Min fina lilla miniräknare (tummen upp)

  


Av emelie einerborg svensson - 30 januari 2011 11:52

Tror fan jag komer göra det som jag skrev i mitt förra inlägg. Jag har legat och drömt om det hela natten så det måste betyda att jag ska göra det. Det kommer verkligen bli ett minne för livet om det går hela vägen vill säga. Så får hoppas på det bästa.


Idag skiner solen från en molnfri himmel och jag har precis varit ute med Molly men man vill ju nästa inte gå in när det är sånt här väder, och solen värmer ganska bra med så man får nästan vårkänslor även om det är långt kvar tills dess, men det får gärna gå fort. Är så trött på snön nu och allt som har med vinter kläder att göra, tänk på sommaren så kan man gå ut i tunna leggins och ett linne eller en tunn skjorta. ÅHH vad jag längtar.

Imorgon är det en ny vecka och då ska här jobbas vill jag lova, har fått mycket jobb så det ska bli skoj. Och imorgon så ska man på utbillding med MK kommer oxå bli skoj.

Vi hörs kanske senare.


Kram / E


Längar efter dessa sommarkvällar.!!!

  



Av emelie einerborg svensson - 29 januari 2011 20:26

Nu börjar det kännas som att det är påväg åt andra hållet, dock hände det en allvarlig olycka med en släkting i förrgår men han kommer klara sig så det ser ljust ut nu.


Vinna på lotto hade inte varit fel just nu, känner att jag är lite beroende av pengar just nu mycke som man vill göra. Men men det kommer väll det med.

Idag så har det vatt en toppen dag är så lycklig att jag har dig. Kanske det kommer bli en bra dag imorgon med? Hoppas på det.


Jag funderar starkt på att göra en sak som jag inte vill ta upp här än, söka till en sak som jag har snackat om sen jag var i 15 års åldern dock så har nog ingen tagit mig på allvar, men funderar starkt på att göra, tror ingen som känner mig förstår vad jag snackar om just nu, men vi får se vad jag gör.


Nu ska jag fortsätta kolla på Fångarna på Fortet.


Kram / E


     



...

Av emelie einerborg svensson - 27 januari 2011 22:07

Läkemedelsutbilldningen var sådär, tur att Therese var där annars så hade det nog varit ännu tråkigare. Men men nått nytt lärde man väll sig. Annars så har det inte hänt så mycket idag. Tittade på svensk maffia innan usch så gripande tänk att det verkligen finns sånna människor, kan knappt tro det. Den sista idioten är inte född än. Ne nu film och sen min braiga bok. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 27 januari 2011 00:26

Fattar inte det, varje gång jag har jobbat på espresso house så har jag mega ont i kroppen. Som idag det har varit jätte lugnt och vi har inte gjort så mycket inget som är så ansträngande i alla fall. Men ändå så kan jag nästan inte röra mig. Det är lixom inte kul att gå till ett jobb som man bara får ont av. Tur att man har andra jobb med. Imorgon så ska jag på läkemedels utbilldning, inget jag ser fram emot i alla fall mendet måste göras och rätt goa pengar med. Jaja nog tjatat från mig. Eller jo en sak, om ni som läser här undrar varför det ekar lite på denna sida så är det för att jag mår inte så bra just nu av många olika skäl. Men oroa er inte min glöd till bloggen kommer med all säkerhet tillbaka.Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 23 januari 2011 22:33

Ekar lite här ja. Men har lite för mycket att tänka på just nu och har inget att skriva om. Men helgen har varit kanon. Umgåtts med bra vänner och haft skoj. Fredagen så var jag och anna ute och det var lyckat och igår var Joanna här och vi kollde faktiskt på mysteriet på greveholm vilket är världens bästa julkalender så det var super mys och nästa gång vi träffas så SKA Madde oxå vara med. Och idag har jag inte gjort många knop det ända är att jag har lagat radion i bilen som inte har funkat på ett tag. Nu sova och imogron en ny vecka. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 20 januari 2011 23:10

Nu ska jag lägga mig och läsa, har vatt en både bra och dålig dag fast mest bra.

Fikade med Anna inne i stan och sedan kollade hon på handbollen hos mig MYS.

Gött SVERIGE att ni vann.

Idag har man även fått reda på tråkigheter inom familjen, jag orkar verkligen inte med mer motgångar just nu. Känns som att allt händer denna familjen ÅÅH vill inte mer nu, när ska det vända och gå mot det ljusare hållet??? Hoppas det händer snart innan man går under jorden...


Men imorgon så taggar vi utgång och det kommer bli super kul (hoppas jag).

Sen en sak till mitt minneskort till kameran har gått sönder BUHUHU!!

Vi hörs imorgon antagligen!


Kram / E 


Vet inte rikigt men tror det är en dyslektiker som har skrivit denna lappen... (glömt "P")

  

Av emelie einerborg svensson - 19 januari 2011 22:37

Det räcker verkligen med motgångar nu.

Jag ska erkänna att för mig går det rätt bra men fan inte för min omgivning. Går inte in på vad allt handlar om men tycker inte det är kul längre. Imorgon så kanske man får ännu ett besked som inte är så kul. ÅHH vill inte mer nu.

Jag hoppas verkligen att allt vänder nu innan alla går under jorden.


Men nu ska jag sova har varit vaken sen klockan 5 och då har jag varit ledig idag. Så är rätt trött.

Vi hörs imorgon (kanske).


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards