einerborg

Alla inlägg under december 2011

Av emelie einerborg svensson - 23 december 2011 23:41

Det här med jul..? Jag är så grymt trött på julen redan och den har inte ens varit än. Jag tycker inte om julen av olika anledningar. N orsak det är att jag har så fruktansvärt tråkigt och speciellt på kvällen. Vi är ingen stor släkt men någon gpng skulle jag vilja att ALLA firade tillsammans, hoppas den önskan slår in någon gång så kan ju alla tjurskallar få se att det kan vara väldigt trevligt! I alla fall just nu så befinner jag mig på jobbet och jag ska sova hade jag tänkt. Slutar vid 15-16 tiden imorgon så jag slipper nästan julen men lite julfirande ska det ändå bli.Natti på er därute! Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 22 december 2011 11:11

Idag börjar jag jobba klockan två och fram till dess så ska jag inte göra många knop, ska slänga i färg i håret tänkte jag för jag har nästan 1,5 cm utväxt inte jätte snyggt. Var hos systeryster igår och och fixade mina naglar så nu är dom fina igen.


Jaha och så är det julafton på lördag och ingen julkänsla har jag, men sen är ju jag inget faaan av julen heller. Och jobba ska jag med men julaftonskväll får jag träffa familjen och sen börjar jag 11 på söndag. Men är ju ledig på nyår och då ska jag ha skoj, nu vet man i alla fall vad som händer. Och jag tror det kommer bli världigt trevligt.


Igår var man på begravning och fyfan va jobbigt det va, en jobbarkompis till mamma och som jag kännt sen jag va liten. Trodde inte jag skulle ta det så hårt men där hade jag fel. Gick åt många näsdukar. Det var extra jobbigt eftersom man inte fick säga hejdå till henne utan det gick så jäkla snabbt. Men nu har hon det bra även om det är en stor saknad.


Nehe, finns inte så mycket mer att berätta som inresserar er.


Kram / E



Av emelie einerborg svensson - 20 december 2011 13:02

Äntligen fungerar min dator igen. Eller internett rättaresagt. Har vatt utan det i ca 3 veckor och telia visste inte vad det var och inget nytt fick jag heller. Så igår klockan 23:30 ca så fick jag igång skiten igen, efter mycket svordomar och suckande så ville det som jag ville. WIHOO!!

Så nu ska jag försöka bättra mig här med hade jag tänkt.


Det snöar i Halmstad idag, fick nästan en chock när jag kom upp i morse jävla PISS väder, jag HATAR snö!! Vill ha sommar och sol alltid. Men som tur är att det kommer nu, det kunde ju lika gärna kunna kommit för en månad sen.


Och ja på lördag är det julafton, har faktiskt knappt någon julkänsla. Är ju dock lite anti julen så kanske är därför, ska även jobba hela julen med, är ledig på julaftonskväll och sen börjar jag på föriddagen på juldagen. Så lite julfirande blir det. Kommer klirra gott i kassan sen i alla fall.

Aja nu ska jag ut i skit vädret för att köra till jobbet.

Ha det gött.


Kram / E


 

Ovido - Quiz & Flashcards