einerborg

Alla inlägg under augusti 2012

Av emelie einerborg svensson - 28 augusti 2012 20:38

Filmmys på jobbet nu. Här är lugnare än i graven för tillfället med bara två boende hemma som sitter inne på deras rum så finns det inte så mycket att göra. Så jag och min kollega glor på film och dricker te.

Trött som ett as är jag med, vaknade halv 3 inatt av att jag hör någon skriker, lyssnar och hör att det kommer från grannen under oss. Förstod först inte vad dom höll på med, lät som att tjejen blev misshandlad eller nått sånt, sen hör jag hur dom skrattar och då förstår jag att det inte är nått allvarligt, ligger och lyssnar en stund till för att höra om de slutar men då det inte gör det så får jag nog till slut och flyger upp ur sängen och stampar i golvet flera gånger så de fattar att jag är förbannad, och då blev det tyst he he!! Idioter till grannar man har!!

Nu ska vi kolla klart på filmen som är beck "i stormens öga".

Kram /

Av emelie einerborg svensson - 27 augusti 2012 09:42

På bil månsson och lämnar pappas bil, sitter och väntar på att dom ska komma med bilen som jag ska låna annars kommer jag inte hem, sen blir det en snabb runda till stan måste ha nya leggins, typ hål i alla som jag har, inte bra!
Sen hem och väcka pojken och vovven. Ser ju ut att bli fint väder idag med det gillas. Kanske bli någon utflykt av nått slag med då.

Hörs senare!

Kram / E


Av emelie einerborg svensson - 26 augusti 2012 21:46

Med mat i magen och ett glas vin upphällt så parkerar jag i soffan. Imorgon är jag en snäll dotter och går upp tidigt på min lediga dag för att lämna pappas bil på verkstaden senast kl 10. Så då passar jag på medans pojken och vovven sover går jag 5 km på berget!
Lär i alla fall somna gott sen, för fy tusan så trött jag är!!

Så godnatt, hörs imorgon antagligen.

Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 26 augusti 2012 11:30

3,5 timme kvar på jobbet. Ska bli skönt att komma hem. Sitter just nu på altanen och dricker kaffe måste ju hålla sig vaken. När jag kommer hem så ska det inte göras många knop, duscha och sen mys med pojken. Tråk väder är det med... Juste det behövs ju handlas ÅHH va skoj... Eller? Aja bara bita i det sura äpplet.

Hoppas ni får en slapp och bra söndag.

Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 17 augusti 2012 15:35

Nu har jag helg och vet ej vad som kommer hända denna helg. Helt inte nått som kostar pengar för det har jag inte råd med. Ska ju till Arosfortet på tisdag med jobbet så där lär väll gå lite pengar med.
Idag har vi fint väder i Halmstad vilket uppskattas, dock så trottsar jag det fina vädret lite och ligger just nu inne i min säng och kollar film, är grymt trött efter jobbet med så vila behöver jag. Ska snary bege mig ut i solen en stund innan det är dax för dusch och hämta pojken på jobbet.

Hoppas det är bra med er idag!

Kram / E

Molly just nu! GOS!!!

Av emelie einerborg svensson - 16 augusti 2012 10:07

Så då var man tillbaka efter semestern och är även tillbaka här nu. Haft en bra semester har bara tagit der lugnt, varit i lysekil och tyskland och så blev det en sväng till Ge-kås. Men nästa år blir det i alla fall 3 veckors semester för 2 var lite väl lite. Befinner mig just nu i trädgården och väntar på att klockan ska bli jobbtime. Ser ut att bli en varm dag idag med, det gillar vi.

Vi höres.
Kram / E



Av emelie einerborg svensson - 7 augusti 2012 19:45

Landat i Lysekil för några timmar sen. Köttet ligger på grillen, vinet är uppkorkat. Nu har jag semester!!
Vi hörs när jag kommer hem!

Kram / E

Bild från där jag befinner mig just nu!! Klagar inte!

Av emelie einerborg svensson - 6 augusti 2012 16:16

Hello!
Trött tjej som skriver här idag. Sov länge och det behövdes verkligen.
Igår var vi i tyskland, blev en del inköp. Mysigt var det i alla fall.
Imorgon går bilen mot Lysekil och det ser jag verkligen fram emot.
OCH vi kommer köra med min nya bil som jag ska hämta ikväll, lycklig tjej!!

Nu ska jag börja packa lite.

Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards