einerborg

Alla inlägg under oktober 2011

Av emelie einerborg svensson - 29 oktober 2011 16:44

Ska snart bege mig ner till laholm, till min syster för att passa Sam ikväll. Vi ska ha en myskväll jag och han med massa tv-spel och gottigt. jag har sån fruktansvärd träningsvärk med så det liknar inte nått. Tränade igår med min PT och hon körde skiten ur mig. Men det är så det ska vara, och det va grymt skönt efteråt. Och det ska ju kännas att man har tränat för då har man ju tagit i. Så nu jävlar ska jag bli fitt haha. Ne men jag ska i alla fall känna mig bekväm. Är så grymt motiverad till detta nu med och då är det ännu roligare.


Är nu inne på min andra lediga dag av fem. har tagit ut kompledighet på måndag och tisdag för vi ska ut och äta med jobbet på måndag och det ser jag verkligen fram emot. Ska även passa Sam på måndag med. ska sova hos dom imorgon till måndag så det kommer bli en mysdag där med. Får väll hitta på nått skoj med honom.

Ja annars så händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället. det knallar på som vanligt.

Hoppas ni mår bra där ute i alla fall, för det gör jag nu. Det var någ länge sen jag mådde såhär bra och det är grymt skönt.

Nehe, ner och göra sig iordning.

Hade gött!!


Kram / E


Min älskade lillkille!!

 

Av emelie einerborg svensson - 26 oktober 2011 09:21

Hemma från jobbet nu. Slappa i soffan ett tag ska jag göra. Senare ska jag in till stan för att köpa nya träningsskor och tränigskläder eventuellt lite annat med. Ska ju ut med jobbet på måndag så ska se om jag hittar nått till det. Ska även köpa present till systeryster som fyller år nästa vecka. Ja snart är denna arbest veckan också slut, jobbar imorgon med sen är jag ledig till nästa onsdag, det gillar vi. Ska bli otroligt skönt. Hoppas ni får en bra dag. Nu soffläge! Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 20 oktober 2011 16:29

Hoppa in i duschen snart för att tvätta av dagens svett från träningen.

Har nu börjat träna på Actic och det går kalas bra. Har satt några mål framöver med. Så nu jävla ska det bli förändring.

Efter träningen idag så har det bara vatt slapp fram tills nu då jag ska in i duchen och sen hem till pojken! MYS!!!

Imorgon är jag LEDIG första gången på denna vecka och då ska jag nog göra så lite som möjligt. Ligga i soffan hela dagen hade inte vatt fel. Får se vad som händer.


Nu in i duschen och bli fräsch!


Kram / E


 

Av emelie einerborg svensson - 19 oktober 2011 20:15

Jag förstår mig verkligen inte på dig!! Hur din hjärna ens fungerar det är ett under!! ÅHHH!!


Skrev ju i förra inlägget att det hade hänt nått med en anhörig till mig. Denna personen är nu på bättringsvägen och det är så skönt, för om jag hade förlorat denna människa så hade jag gått under. Jag lovar att jag ska engagera mig mer nu och hälsa på oftare!! Man har bara ett liv!!

Nu ska jag fortsätta jobba.

Ha det så bra sålänge!


Kram / E


Av emelie einerborg svensson - 17 oktober 2011 21:58

Fullt upp om man säger så. Ibland önskar jag att man kunde klona sig. Det hade varit perfekt, fatta så mycket man kunde göra då. Men nu går ju tyvär inte det och då får man försöka räcka till så gott det går. Helgen har i alla fall gått alldeless för snabbt. Har ju såklart spenderat den med pojken! Mys har det varit.

Idag var det dags för jobb igen och ett dagspass, vilket var väldigt skönt. Jobbar ju dock inte så många dagspass tror det är ca 4 stycken på 4 veckor. vilket innebar att jag slutade 16.00 På väg hem ringer mamma och berättar nått som inte var så kul. Inget jag kommer ta upp här.

Men jag hoppas att den person det handlar om kämpar på. Även om jag kanske inte har engagerat mig så mycket den sista tiden, så tänker jag väldigt mycket på dig. Skulle vatt tungt att förlora dig nu.

Kan ju lugnt säga att detta år verkligen inte har varit på min sida. 4 stycken händelser som har tärt på mitt psyke ordentligt. är själv förvånad över mig hur jag har orkat med allt. Många i min omgiving som frågar samma sak. Och jag vet fakriskt inte vad det är som har sporrat mig. Mycket är nog mina nära och kära som har stått vid min sida och som jag verkligen har kunnat spy massa galla på. Tack som fan för att ni har stått ut med mig!! Det bevisar bara vilka underbara människor ni är!!


Nu ska jag krypa ner i min STORA (1,60) säng och läsa ut min bok.


Kram / E


Bild på Molly från båtparaden efter tal ship race.

 

Av emelie einerborg svensson - 8 oktober 2011 14:55

En timme kvar på mitt pass, har varit på jobbet sen 10.30 igår förmiddag. Känner mig ganska mör just nu, har ju dock sovit några timmar men inte så mycket som man behöver.

Händer i och för sig inte så mycket sen heller, ska ju hit imorgon ígen 11.00 SNARK! Mödar helg är detta, och såhär har det jag det en gång i månaden. Lagom skoj, hade inte sagt nått om jag slutade vid 13.00 tiden istället för 16.00 men vad ska man göra när schemat är så?


Aja hoppas ni där ute har det bra i alla fall. Och att ni eventuellt har en roligare helg än min!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 4 oktober 2011 21:15

Dagen hr rusat iväg, vaknade ju på jobbet. När man sen kommer hem så körde jag och bytte bil till pappas för att sedan hem göra sig iordning och sedan bege sig till Göteborg med mamma hack i häl på motorvägen. Skulle dit upp och lämna hennes bil för den ska få en automatisk bagageöppnare, men fyfan det va inte så jätte skoj att köra dit speciellt när man har mamma i ena örat och så ska man samtidigt lyssna på GPS,en plus att det va ca 45 min kö genom Göteborg. Men fram kom vi och efter vi lämnat bilen så körde vi till IKEA och där hittade vi ganska mycket faktiskt. Så jag är nöjd med mitt inköp för denna gången hoppas på att nästa gång jag ska dit att jag ska köpa saker till en egen lägenhet. Kom hem runt 7 tiden och har därefter rensat min gaderob blev lite som fick åka i kassen. Ska lägga ig tidigt idag behöver sova, mega trött verkligen. Jobb imorgon igen, men på torsdag är jag ledig men då ska jag hämta mammas bil i Göteborg får se om mamma ska med då eller om jag ska åka själv, ska jag åka själv så kan det bli väldigt spännande för jag vet inte hur jag ska komma dit då. Det är ju en bit så cykel funkar lixom inte...


Har i alla fall haft en bra dag med mammsen.


Kram / E


 

Av emelie einerborg svensson - 4 oktober 2011 00:03

Nu är det dax för sängen här på jobbet, varit en lång dag. Kommer dock inte få så många timmars sömn men det får man ta när man jobbar med detta.

Hoppas ni har jaft en bra dag.

Hörs antagligen imorgon.


Kram / E


Bild: Innan studentfest tema jordenrunt, saknar faktiskt skolan lite speciellt gemenskapen!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards