einerborg

Alla inlägg under mars 2010

Av emelie einerborg svensson - 27 mars 2010 10:16

Då va man hemma efter en underbar resa med min älskling. Eller ja jag har vatt hemma i 2 dagar nu men har nte hunnit informera er här.

Jag har iallafall haft det kalasbra och ville nästan inte hem. Planet va ju såklart försenat från egypten till götet men det gick bra ändå bara jävligt drygt att vänta.

Hände lite tråkigheter när man landade men det är privat så det berättar jag inte här.

Annars så har det inte hänt så jätte mycket, ska snart bege mig till jobbet, idag blir det jobb på eurostorp så om ni har vägarna förbi så kan nu ju kika in på E-house!

Ha det bra så länge så hörs vi kankse senare!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 16 mars 2010 20:34

Då va det bekräftat jag har en öroninflamation, kul? EHH nej skulle verkligen inte tro det men jag överlever ska käka pencilin nu i 5 dagar så blir det nog bra det är bara att blicka framåt till en AS rolig resa! ÅÅ det är 1,5 dag kvar nu PIRR.

Nu ska jag fortsätta packa lite det som går att packas ner sen blir det tidig läggning eftersom jag inte kommer att sova så mycket natten mellan onsdag och torsdag.

Ville bara informara er om att det va fel på örat.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 16 mars 2010 09:47

  

Bild: Jag sommaren 08, tycker den är så härlig!


Varför ska man ha sån jävla otur här i livet? Det är precis som att det är meningen att jag INTE ska med till Egypten. Igår kväll så fick jag så jäkla ont i örat att tårarna inte kunde hålla sig tillbaka, så jag och pappa åkte upp till akuten men självklart så dom som kan sånt om öron hade ju gått hem. Så jag blev skit ledsen och arg, så jag fick med mig ipren och sen åkte vi hem igen tårarna sprutade ur mig för jag hade så jävla ont och kunde inte höra nått på örat heller. Idag när jag vaknade hade jag inte lika ont men jag hör nästa ingenting på örat, Kul? NEJ skulle inte tro det. Varför ska det hända så fort man ska hitta på något skoj? Så jag ska till doktorn idag så att han/hon får kolla på det så kanske dom kan ge mig nått så jag inte behöver ha så ont när jag reser nu på torsdag!

Annars så har jag lite kvar av packningen sen är jag nästan helt klar få nog packa ner lite imorgon med skulle jag tro.

Men nu ska jag byta om och sedan bege mig en stund till skolan för att ha redovisning och sen till farbror doktorn!

Hoppas ni är friska där ute!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 12 mars 2010 20:05

            

Bild: Bilder från studentfesten, förfesten! GRYMT KUL!!!!


Om en vecka ligger vi där jag och honey på en varsin solstol och bara gottar oss, detta är precis vad jag behöver nu!

I onsdags så va det studentfest och fyfan va skoj vi hade man mådde ju som man förtjänade igår kan jag ju säg. Men herregud vilken fest det va och det va ett klockrent tema "Jorden runt" Vi va ju bara så snygga, jag, Lollo, Ida och Jessica G va utklädda till Afrikaner och jag va lätt brunast (haha) färgen sitter fortfarande kvar får ju inte bort den har gnuggat som fan men den vill inte försvinna.

Igår kunde jag inte äta på hela dan, jag drack ändå inte så mycket men på nått sätt så kunde jag inte få ner någon mat om jag åt nått så vände det sig i magen igen så jag drack massa vatten så pinkade som fan i morse (haha).

Vi va på krematoriet igår på studeiebesök kände att jag va tvungen att gå för min lärare skulle hämta mig i stan så ville inte göra henne besviken, bakis va man och först så satt vi bara ner och lyssnade på en gubbe som skulle prata om vad kremering handlade om, jag och Adam va inte långt ifrån att somna fyfan va trötta vi va, tur att vi satte oss längtbak, efter att han hade snackat ett rätt bra tag så gick vi runt och kollade runt vi fick även se en person som brändes det va lite obehagligt på något sätt. Sen blev det donken den maten gick bra att käka men sen gjorde jag mat hemma med men den kom upp lika snabbt som den kom ner.

Sov iallafall hos honeybunny inatt och jag sov som en liten gris hela natten så trött jag va även om jag hade sovit på dagen. Men sov ju bara 3 timmar ungefär natten före.

Idag har vatt en lugn dag fixat det sista inför resan och träffat Jojjo en stund. Nu ska jag bara chilla framför tv,n och datorn.

Hoppas ni mår bra därute!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 8 mars 2010 11:33

Studiedag idag och idag ska jag göra abslut ingenting.

Sov hos honey inatt stack hem vid 9 tiden för att ta hand om Molly. Jag har nog fan världens bästa pojkvän tror ingen skulle göra nått sånt som han gjorde för mig igår/natt. Älskar verkligen honom över hela mitt hjärta!

Japp men idag kommer jag verkligen inte göra nått skulle behöva åka in till stan men det får bli imon efter skolan för jag har verkligen ingen ork idag. Ska snart krypa ner i soffan och kolla på en bra film och bara gosa med min vovve.

Sen lite senare så blir det nog lite plugg eller ja vi får se om jag har den viljan idag och sätta mig med skolböckerna.

Nu blir det film vet inte vilken än men någon bra blir det.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 7 mars 2010 12:59

  

  

  

Bild: Före och efter bild på mitt rum men det ser mycket bättre ut i verkligheten.


Sorry för dåligt uppdatering men har verkligen inte orkat eller haft tid till att sitta här.

Iallafall nu är de mindre än två veckor tills vi flyger iväg till ett värmare länd.

Igår blev det jobb för min del vilket va väldigt skönt att få jobba igen efter några veckors "paus" med just på den fronten. Men jobb blev det för fulla muggar iallafall och sedan på kvällen fick jag ett ryck och började möblera om på mitt rum och jag blev riktigt jävla nöjd.

Om en liten stund så ska jag hem till farmor och fika lite och tigga lite pengar till resan hehe ne men skämt och sidor ska fråga henne fall hon kanske kan bidra med lite iallafall.
Sen ikväll så ska jag nog hem till pojken, ser ut som det nu iallafall.

Nu ska jag klä på mig "vanliga" kläder.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 3 mars 2010 21:45

  

Bild: Tagen av mig i sommras! SOMMAR!!


Jag är så glad för att SOLEN är frammer nu och det börjar bli VÅÅÅR. Man kan ju inte vara annat än gald så jävla underbart det är, okej att det kanske inte är så varmt men idag var iallafall första dagen på väldigt länge som jag kunde använda min skinnjacka och bara det gjorde att man kännde vårkänslan. Jag är defenitivt mycket piggare nu med och det har bara vatt sånt här väder i 2-3 dagar tänk vad sol kan göra!

Annars så har dagen bara flytit på skolan mellan 09.40 - 15.00 och sen hem för att hämta vovven för att sedan åka till stan för att gå en runda med Melinda, Jojjo och Kajsa (hund) och det va riktigt skönt att va ute och gå i det fina vädret. Var även inne på Forex och beställde pengar som ska hämtas nästa vecka ÅÅ det är två veckor kvar nu PIRR.

Kom hem runt halv 8 då jag och Molly åkte buss hem och det va första gången för Molly och det gick galant hon låg så still i mitt knä SOLT matte är jag och nu ligger hon halvdöd i min säng och sover som en gris riktigt trött är hon och det kan jag förstå.

Vi bestämde även i skolan om studentfesten hur vi kommer att se ut och allt kommer bli kanon tror nog att det inte kommer vara så många som kommer känna igen mig/oss men mer säger jag inte. Ni får se om en vecka!

Nu ska jag lyssna klart på Leif  GW Persson på Efterlyst och sen blir det sängen med min bok!

Ha det så bra alla där ute!


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards