einerborg

Alla inlägg under december 2010

Av emelie einerborg svensson - 31 december 2010 17:01

Gott nytt år på där ute. Hoppas att erat år har varit bra, mitt har varit upp och ner, bra och dåligt men jag har överlevt och det är väll huvudsaken. Hoppas på att nästa år innerhåller lite mer tur. Är nästan helt klar väntar bara på att pojken ska bli klar i duschen och att folket ska komma. Hoppas ni får en bra nyårsafton det ska jag ha i alla fall. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 28 december 2010 16:04

Skulle ju visa mina nya saker och här är dom. Allt är handlat på rea förutom halsbandet. Skjortan, linnet och legginsen är det jag ska ha på mig på nyår.


        

Av emelie einerborg svensson - 27 december 2010 19:45

Nu är julen över och rean har börjat, och det märktes idag när jag va i stan med fia som är hemma i halmstad över jul och nyår. Så kul det var att träffa henne igen. Själv hittade jag massor, bilder och mer info kommer imon. Nu ska jag mysa med pojken. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 24 december 2010 12:25

Då va julafton här och jag sitter och tittar på "på rymmen med pippi långstrump" som går på fyran. Snart kommer syster med familj hit och ska kolla på kalle anka och mysa.God jul på er där ute.Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 23 december 2010 22:31

Nu är alla klapparna inslagna och jag kan pusta ut, sammanlagt har jag slått in ca 30 paket ikväll det är inte kul efter ett tag, men det måste ju göras och nu är det gjort. Om 1,5 timme är det julafton, ja vad ska man säga. Som jag sagt innan så är jag inget fans av julen men men.

Nu ska jag glo en bra film och säkerligen somna i soffan, för jag är riktigt trött nu varit en lång dag men mycket som har fixats.

Så godnatt på er därute.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 23 december 2010 22:03

Här kommer bilder från i tisdags när jag, Anna och Viccan hade julmys hemma hos mig med bakning och massa skratt.


             


MASSA MYS MED FIN FINA TÖSER!! 

Av emelie einerborg svensson - 23 december 2010 11:48

Idag ska dom sista julklapparna inhandlas, är några kvar har verkligen ingen fantasi just nu. Ska åka och hämta brosan och sen ska vi in till stan.

Sov hos min pojk inatt lika mysigt som alltid.

Imorgon är det julafton och ja, det ska väll bli kul, är inget fans av julen men men det är ändå rätt mysigt.

Ikväll kommer jag ha att göra i alla fall eftersom alla julklappar ska slås in, har slått in typ två och det är minst 15 till. Hoppsan.

Nu ska jag bege mig,

Tittar nog in här ikväll med.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 22 december 2010 17:44

  


Nu är nästan alla julklapparna klara, imorgon ska dom sista inhandlas. Sen ska dom slås in med kommer ta sin lilla tid.

En sak är säker att jag inte kommer köra mammas bil när hon ska ha med rullstolen, jävla meck att få in den i den lille bilen. Blev as förbannas tillslut när jag skulle ha ut den från bilen. Men det gick men aldrig mer.

Nu ska jag snart köra hem till pojken MYS.

Snart jul och jag vet inte vad jag tycker om julen, hade lika gärna kunnat jobba faktiskt. Men det ska jag inte.


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards