einerborg

Alla inlägg under mars 2012

Av emelie einerborg svensson - 9 mars 2012 11:57

Nu är man redo för stockholmtrippen nästa vecka, nya glasögon och nyklippt! Perfekt!


Ledig idag och mammsen fyller år, stort grattis till mammi. Ska bege mig in till stan sen för att fixa present och träna hade jag tänkt.

Helgen består av jobb lördag till söndag! Så vi ska ha melodifestivalenmys men grabbarna! Så det kommer bli ett bra jobbpass. Jobbar ju med bra personer så det kommer bli kalas.


Hoppas ni får en bra helg med!


kram / E


Bilder på mina nya glajjor!

Två helt olika, men det gillar jag i alla fall. Va tycks??

   


Av emelie einerborg svensson - 6 mars 2012 19:56

Det är en trött tjej som skiver här nu. Det har ändå inte varit en tuff dag på jobbet som det har varit tidigare men det tar ändå mycket på psyket att ha ett sånt jobb som jag har, men jag brinner verkligen för det så det är värt det.


Bokade klipp tid idag, så på torsdag så blir mitt hår klippt ÄNTLIGEN! Många som tycker att jag inte behöver klippa mig men det behöver jag!!! Har ju en kort frisyr så då ska den vara kort med, ganska logiskt, hehe!

Förhoppningsvis så får jag mina nya glasögon denna veckan, hoppas verkligen det eftersom jag inte använder mina nuvarande glasögon för det är fel styrka i dem så anstränger ögonen i onödan då. Visst jag anstränger ögonen utan glajjor med men jag får inte ont i huvudet utan dom som jag får med glasögonen nu. Aja nog tjatat om glasögon!


Nu ska jag slänga mig i soffan och glo på Top Modell Sverige!


 

Av emelie einerborg svensson - 5 mars 2012 22:06

anledningen till varför jag varit frånvarande denna veckan är för att jag har varit sjuk och legat i sängen typ halva förra veckan, och i helgen så har jag inte haft tillgång till någon dator.

Har i alla fall ändrat lite här på bloggen, ny header bland annat. Hope you like it!!


Helgen har varit väldig lugn, har myst med pojken och träffat lelle som var här över helgen, hon bor ju numera i huvudstaden och det va så kul att träffa henne igen, som jag saknat henne. Men kommer träffa henne om minde än två veckor igen, då ska jag och pojken ta bilen upp till stockholm för att gå på konsert och ha det allmänt gött. Ska bo hos min moster och hoppas att det kommer bli toppen! Det är bra att ha dom dä uppe så man slipper tänka pån boende när man ska dit, fast i och för sig hade inte dom bott där så hade man nog inte åkt dit lika ofta heller.


Annars så har det inte hänt så mycket. Som sagt vari sjuk inte kul kan jag lova hatar att vara sjuk, det värsta är med att när jag blir sjuk då blir jag riktigt sjuk, är inte sjuk så ofta men när det väl händer så ballar min kropp ur. Hoppas ni har klarat er från kräksjukan.


Nu ska jag titta på BB och sedan nana kudden jobbet väntar imorgon.


Kram / E


 

Ovido - Quiz & Flashcards