einerborg

Alla inlägg under november 2011

Av emelie einerborg svensson - 25 november 2011 20:32

Fredag och jag är långledig, det vill säga att jag inte jobbar förens på onsdag igen så underbart skönt. Det som är bra med det är att såhär har jag det var fjärde vecka schema lagt. Inte illa pinkat.


En sak är säkert i alla fall att jag är en klumpiduns så det bara skriker om det. Jag och pappa skulle handla på City Gross innan idag och vi hann knappt in så gör jag världens vurpa och så klart just idag så skulle såklart halva halmstads befolkning vara och handla just där. Men ja klanten själv är man ju så reste mig och haltade vidare. Just nu kan jag knappt gå för jag har så grymt ont i mitt knä och jag och pojken som ska till väla imorgon. Kunde ju inte komma mer lägligt!! Åhh, lyckas verkligen med allt.

Men jag kan ju ta med mammas rullstol, ne skämt och sidor hoppas det är bättre imorgon.


Ska bege mig till pojken nu. Vi hörs när vi hörs.

Imorgon så ska det bli massa shopping på väla (hoppas jag).


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 19 november 2011 12:42

Slappedag idag med, detta vädret gör ju en sjukt slö. Är på bättringsvägen i alla fall, ingen feber idag men fortfarande täppt! Dock är jag sjukt rastlös. Kollar fortfarande på s.a.t.c skulle också vilja leva som dom ibland. Längtar tills jag inte bor hemma längre tills vi har nått eget!! Måtte det komma nått snart. Nu ska jag ut med Molly i regnet, skitväder!! Fick ett sms av mamma innan hon är i spanien och kommer hem om 3 veckor. Att där är 25 grader varmt och strålande sol man blir ju knappt svartsjuk... men hon kommer må så bra när hon kommer hem så hon kan gott ha 25 gader och strålande sol. Nu piper Molly på mig så får skynda mig. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 18 november 2011 21:44

Fortfarande soffläge här, vilket det har vatt hela dan i och för sig. Är piggare nu i alla fall så imorgon så kommer jag nog va på benen igen. Kommer va hemma från jobbet imorgon så jag blir riktigt bra och inte smittar ner pojkarna, det hade inte varit så bra. Har redan smittat ner en utav dom ett antar gånger tyckte han kunde få slippa det denna gången.

Ligger som sagt i soffan med Molly och kollar på s.a.t.c, som jag skrev i tidigare inlägg det är många avsnitt och många timmar så jag har och göra.

Ne men ska titta vidre nu och sen sova.

Kram / E


Kärlek! <3

 

Av emelie einerborg svensson - 18 november 2011 13:40

Soffläge var det här, och kommer nog spendera resten av dagen här med. Satte just på sex and the city boxen så jag har och göra. Känner mig på bättringsvägen i alla fall. Molly är lika slö som jag har nog smittat henne. Är ensam hemma till imorgon och det är sååå jävla skönt! Så nu ska jag titta vidare på s.a.t.c och njuta av ensamheten. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 17 november 2011 21:06

Sjuklingen själv här. Fyfan, den som uppfann förkylningen borde inte få leva, kanske inte va nån som uppfann den i och för sig men ändå. Gahhh!!! Blir tokig på denna skit, tycker jag alltid är förkyld nu för tiden och är ganska trött på det. Folk runt om kring mig frågar "Är du sjuk nu igen??". Och va svarar man? hehe!


Så idag har jag inte gjort många knop mest degat i soffan och kollat film. Den nya och sista Harry Potter filmen bland annat. Som va ruskigt bra. Beundrar verkligen J.K Rowling som skrivit denna historia. Snacka om livlig fantasi.

Nu vill jag bara se den fjärde filmen i Twilight sagan.

Någon skäl som skulle kunna tänka sig att se den med mig?


Aja, hoppas ni mår bättre än mig i alla fall. Ska glo på yttligare en film nu få se vad det blir för någon


Kram / E


Ungefär såhär känner jag mig just nu! Lagom roligt....

 


Av emelie einerborg svensson - 16 november 2011 23:20

Nu ska jag snart sova här på jobbet, har hoppat ner i sängen och ska läsa lite i min braiga bok-pojken som inte fanns. Andra boken i serien "pojken som kallades det". Har även blivit förkyld jätte kul verkligen, jag som skulle träna imorgon och på fredag men det kan jag ju glömma, har nog även feber med JIPPI... bara hoppas det går över snart. Jobba helgen ska jag göra med kan hända att det inte blir så. Vi får se hur jag mår helt enkelt. Yes, läsa nu sen sova! Natti natti / E

Av emelie einerborg svensson - 16 november 2011 23:16

Jag blir så trött på dig!! Förstår verkligen inte hur du fungerar!! Gahhhhh!!

Av emelie einerborg svensson - 14 november 2011 22:30

Bloggtorka eller vad? Har inte så mycket att skriva om just nu. Händer för mycket inom familjen nu så jag har inte lust att skriva här just nu.

Idag var i alla fall jag och syster i GBG, vi tog en snabb visit dit. Åkte vid 15 tiden och va hemma vid 20 tiden. Men det behövdes verkligen. Få komma ifrån från eländet ett tag. Hittade ett par nya boots och jag är riktigt nöjd med dom. Rea och allt 1000 spänn rabatt är inte illa pinkat. Så fick dom rätt billigt efter den rabatten. Det var verkligen supermysigt och kommer säkerligen göras om. Perfekt att göra om man har tid över och inte ha nått att göra. Skulle nästan kunna tänka mig att göra det själv med någon gång för att få vara för sig själv.

Ska nu hoppa i säng för att sova jobbet väntar imorgon och hoppas att jag inte behöver jobba så länge som mitt schema är för då får jag ett psykbryt eftersom en av killarna inte ska hem imorgon så hoppas jag att det ska gå bra. Efter jag slutat så ska jag upp en snabbis till sjukhuset.

Så godnatt, sussa sött det ska jag göra. Läsa vidare i andra boken av "pojken som kallades det" som heter "pojken som inte fanns".


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards