einerborg

Alla inlägg under mars 2011

Av emelie einerborg svensson - 30 mars 2011 10:49

Verkligheten tar aldrig semester!!

Av emelie einerborg svensson - 29 mars 2011 19:56

Så då var nästan alla sysslor gjorda på jobbet, det som återstår är att jag ska lägga en boende men det är om några timmar. Hoppas på att jag får sova inatt. Eftersom jag sover här nere inatt så har jag tillgång till datorn så kommer antagligen titta på nån repris som jag missat, kommer dock inte på om det är nått jag missat. Det skulle vart kul att se BB men det går ju inte eftersom vi inte har tv11 på jobbet och det suger lite eftersom jag vet att den ena killen inte somnar förens vid 00 ungefär.


Skit klockan är 20:00 och det är fortfarande ljust ute så jäkla härligt. Hoppas på att det blir fint väder imorgon i alla fall så man inte behöver sitta inne hela dan, och det behöver inte blåsa heller.

Får se vad vädergudarna tycker imorgon.

Nu ska jag glo nått på TV:n finns inte så mycket att glo på i och för sig.


Kram / E 

Av emelie einerborg svensson - 29 mars 2011 14:59

hej hej!!

Här har det ekat några dagar men det kan beror på att jag inte varit hyemma och inte suttit vid datorn. Har ju varit i stockholm med Ida från onsdag till måndag och det va kalas bra. Blev en del shoppande och annat skoj. Jag var dock inte ut något på krogen för jag kände mig inte så bra och sen hade jag ingen större lust heller, men Ida var ute och dom hade haft det kul i alla fall. Kom som sagt hem igår, välbehållna! Och nu sitter jag på jobbet och ska jobba natt, har verkligen ingen lust med det, hade mycket hellre umgåtts med min pojk som jag saknar nått fruktansvärt. Men imorgon så kommer jag få träffa honom och då ska jag pussa sönder honom (nästan).

Hoppas ni mår bra där ute, själv har jag fått lite ny energi så ska börja komma igång med mig själv nu och börja träna ordentilgt så kommer jag må mycket bättre fram till sommaren.

Nu ska jag ta hand som killarna här och se till så att dom har det bra.

Ha det gött så hörs vi snart igen!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 18 mars 2011 23:06

heej,

Sitter på jobbet och ska sova när som helt eller i alla fall lägga mig och läsa. Det har varit en lugn dag idag både på jobb och privat. Kommer dock inte skriva här på hela helgen sen för jag ska spendera den med min pojk och då har jag inte tid med att sitta framför datorn.


Nu är det bara 5 dagar kvar till mitt och Idas lilla äventyr ÅHH det ska bli så kul.


Annars så finns det inte så mycket att berätta för er.

Det skulle dock va rätt spännade att veta vilka ni är där ute som kikar in här då och då, så om ni vill så får ni gärna slänga in en komentar om vad ni tycker om det jag skriver och vad ni tycker jag ska ändra på så att det blir roligare att läsa den? Kom med massa förslag, då blir jag bara glad, kommer verkligen inte se det som någon kritik utan tvärtom.


Kram / E


Av emelie einerborg svensson - 17 mars 2011 19:26

wihooo, om sex dagar så sitter jag och Ida hos min moster i stockholm. ÅHH det ska bli så kul.

Det ska bli så jävla SKÖNT att komma bort häifrån, det har varit så mycket runt omkring mig och mina närstånde nu dom senate månaderna så det ska bli riktigt gött att komma bort ett tag. Vi åker på onsdagen och kommer hem måndagen efter. Låt dagarna gå snabbt nu. Och på tisdag så ska jag även få fina naglar, då min syster ska göra lösnaglar på mig så jag är fin till resan, thihi. Kommer ju dock sakna min pojke och min vovve nått så fruktansvärt mycket. Tur att det finns telefoner.

Jag kommer nog komma hem som en ny människa med ny energi och kanske en och annan förändring på min kropp men vi får se vad som händer.

Som jag skrev så ska det bli JÄVLIGT SKÖNT!!


Kram / E


  

Av emelie einerborg svensson - 13 mars 2011 11:53

Fyfan vilken natt.

Två utav killarna här har varit HELT galna och då menar jag verkligen galna, den ena fick 2 behovsmedicin men blev ändå inte lugn. Jag och min kollega visste knappt vad vi skulle göra till slut, vi satt som två zoombies i soffan och bara glodde på varndra, har väll kanske sovit ca 3 timmar men inte i streck utan 3 timmar sammanlagt. Så ja jag är väääldigt trött just nu. Plus att jag slutar inte förens 15:00 och sova 3 timmar på ett 28 timmars pass är ingen höjdare. Men inget man kan göra nått åt.

Idag så är killarna lugna och trötta, ja jag undrar varför?

Så om 3 timmar får jag gå hem men då ska jag i och för sig inte hem utan till Daniela på team träff, får åka och köpa mig en energi drick eller nått så jag blir lite piggare.

Vi hörs kanske senare


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 12 mars 2011 22:09

Jaha! Vann rätt låt melodifestivalen?

På nått sätt så visste man redan att han Eric saade skulle vinna eftersom alla tjejer upp till 17 år? röstar på honom?

Jag har inget emot Eric Saade men njaa kommer han klara sig i dysseldorf? Det återstå att se!!


Själv vet jag inte vem som skulle ha vunnit, ja menar Eric och Dannys låt var ganska lika om ni fattar vad jag menar, och i och för sig så är den musik stilen populär över hela världen igentligen. Så ja, det kanske går bra för honom ändå!


Själv tror jag att denna natten kommer bli låååååång!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 12 mars 2011 19:08

Jobbar 28 timmar i streck, började 11 i förmiddags och slutar klockan 3 imorgon eftermiddag. Kommer ju sova några timmar men det brukar inte bli så många så jag kommer antagligen vara ett levade lik imorgon när jag kommer hem men det får jag stå ut med, tycker det är skoj på jobbet i alla fall.


Typ alla skiriver på facebook, "Tagga utgång" "Ikväll kör vi all in" eller som syrran skrev "dricker bubbel" MORR på er. Jag vill också ut och festa, det var så länge sen nu men jag får vänta två veckor för då ska det festas i stockholm med Ida och nårga till som jag inte vet vilka än. Men det jag vet att det kommer bli KUL som fan.

Som ni kanske förstår så ska jag och Ida till stockholm den 23 mars och bo hos min moster i 5 dagar kommer bli dunder kul, ska bli så skönt att komma iväg nu efter allt som har hänt, få en liten break från allt. Kommer ju dock sakna min pojke nått fruktansvärt och min lilla voffsing. Men det kommer ändå bli kanon kul, ååhh vad jag längtar nu.


Jag hoppas att alla ni som ska ut får det skoj, och om ni vill så får ni gärna ta en extra frink för min skull.


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards