einerborg

Alla inlägg under januari 2010

Av emelie einerborg svensson - 29 januari 2010 12:02

Trött och hängig och ska snart jobba, jobbar från 14.00 - 21.30 och imorgon jobbar jag från 07.00 - 15.00 jag kommer inte orka gå upp imorgon. Men men det är bara att bita ihop. Är ju ledig söndag och måndag sen, så det ska bli skönt.

Men ska börja göra mig iording nu för att ta bussen kl 13.00

Ni får ha det så bra så ska jag vara dukitg och ta hand om patienterna.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 28 januari 2010 20:13

 

Bild: Jag i Egypten för ca 2 års sen.


Nu är allt bokat och klart! Den 18 mars så flyger jag och min pojke med hans familj, min systers familj och en till familj till Egypten JAG LÄNGTAR, det kommer bli så jävla underbart, åka med dom personerna som jag älskar mest dvs pojken, Linda, Sam och Patirk fler ska ju med men det är dom fyra som jag verkligen ser fram emot att åka med.


Idag har jag vatt ledig så jag sov hos pojken, legat i sängen nästa hela dan så hilma skönt att få sva ut. Igår så tittade vi på Saw 6 den va riktigt bra och rätt äcklig, men den va sevärd. Imorgon ska jag tillbaka till praktiken men börjar 14.00 så jag får sova länge imorgon med.

Ikväll så blev det träning fick en inpuls och bokade in mig på steppen och det va en bra inpuls jag fick.   

Nu sitter jag och tittar på Robinson sen ska jag titta på en film!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 26 januari 2010 20:01

Fan va allt kan ändras snabbt i fredags när jag gick hem från PIVA så hade vi två patienter och det va as trist och idag när jag kom så va där ju några mer kan man ju säga, när jag kollade på tavlan så såg jag 13 namn, och alla dom har kommit in på 3 dagar, fullt upp har vi haft idag iallafall, jag har mest bara vatt förvirrad för jag blandar ihop alla namn när dom inte är inne på sina rum. Men tiden gick iallafall riktigt snabbt.

Sen tog jag bussen hem till bror min för att jag skulle få pengar av honom till resan och hjälpte han med datorn.

Kom hem vid 18 tiden och då gjorde jag mig en god sallad efter det så har jag inte gjort så mycket bara slappt i soffan.

Hoppas det är bra med er därute!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 24 januari 2010 22:58

Helgen har varit kanon. Har sovit hos min pojkvän hela helgen. Jobbat lite, träffat sam och firat per som fyllt 25. Kan inte bli så mycket bättre, har umgåtts med dom personerna som jag gillar bäst.

Ikväll så var jag på möte på jobbet höll nästan på att somna, va fruktansvärt trött kanske beror på att jag inte sovit så mycket dessa dagar men jag är ledig imon med och då ska jag sova ut, försöka iallafall har ju Molly imon och man vet aldig när hon vaknar, men förhoppningsvis så sover hon länge.

Nu ska jag göra ett svandyk ner i sängen för att sova.

Ha det så bra!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 22 januari 2010 20:02

  

Bild: Sam och Molly. Sommar JA TACK!!!


Hello alla ni där ute!

Idag så var det rätt stökigt på PIVA dom har iallafall ingen TV för den slog en patient sönder LYCKAT! Aja det va iallafall skoj att det hände lite så man inte bara sitter och glor ut i tomma intet. Jesper var där idag med och det va kul att se honom, känns skönt att ha nån som man känner rätt bra som man praktisera med. Träffade även Katii, Jesper J och Jessica J idag i matsalen så vi käkade tillsammans.

Och när jag skulle ta bussen hem så träffade jag min älskade vän Joanna rikrigt kul att träffa henne igen va ju ett tag sen men det ska det bli ändring på!!

Nu är jag dödens trött så det ska bli skönt att va ledig tills på tisdag för då är jag redo igen. Och nu ska jag hem till pojken och ha myskväll och vad vi ska göra det får ni räkna ut själva!

Ha det så bra!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 20 januari 2010 17:46

Då är dag 2 avklarad på PIVA och jag trivs jättebra, min handledare är så jävla bra och jag får verkligen göra det som alla andra gör. Imorgon ska jag upp samma tid som idag dvs kl halv 6 och slutar 16.00 och efter det så blir det ett pass step på gymmet.

Nu sitter jag på rummet och ska snart in i duschen och sen ska jag käka. Sen blir det att sova tidigt blev inte så mycket sömn inatt så ikväll blir det tidig läggning.

Hörs senare!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 19 januari 2010 21:42

Ja hur ska man sammafatta denna dag??

Jo, BOOOORING!!!

Har egentligen bara legat och degat i soffan hela dagen, skulle städa men kom inte så långt, somnade i soffan istället. Sen har jag inte gjort ett piss, ikväll har jag vatt jätte uttråkad och rastlös så tiden har gått väldigt långsamt. Men men så är det ju vissa dagar.

Ne nu ska jag snart sova ska ju upp 5 imon, men skulle vilja se PH men kommer nog få göra det på internett eller så får jag va trött imon på jobbet? Hmm, svårt val faktiskt. Får se hur jag gör.

Men ni får ha det så bra därute så hörs vi imorgon!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 19 januari 2010 14:04

  

Bild: google


Hello!

Idag är jag ledig från praktiken, skulle egentligen gått på dansen men sängen va så varm så jag stannade kvar i den. Men ångrar lite nu att jag inte gick för man kommer så mycket efter om man inte går på den.

Fram tills nu har jag inte gjort ett piss, kollar lite på teorin har verkligen bestämt mig att klara den nu så jag kan ta det där jävla körkortet nån gång. Behöver städa mitt rum med har fått nya hyresgäster under sängen (dammråtttor) som jag ska vräka, men jag har verkligen ingen ork för nått just nu. Jag har precis käkat en god sallad med krabsticks i MUMS så jag är rätt mätt men jag får väll ta mig i kragen och börja städa.

Kommer nog en före och efter bild sen.


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards