einerborg

Alla inlägg under juni 2011

Av emelie einerborg svensson - 29 juni 2011 09:32

hejhopp!


Befinner mig på jobbet för tillfället, skönt att jag bara jobbar dag. Så går hem halv 5 idag. Ingen uppdatering igår pga att jag inte satt vid någon dator. Men jag var i alla fall på stranden med lelle, joanna och molly på dan. Satan vad solen tog. Men det gillar vi.

På kvällen tog jag, pojken och hans kusin ett kvällsdopp och fysatan vad skönt det var!!

Som sagt idag är det jobb som gäller sen kanske man ska ta ett kvällsdopp ikväll igen?

Måste återgå till arbetet nu.

Vi höres!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 27 juni 2011 12:15

Snart beger jag mig till jobbet för att ta hand om killarna. Känns sådär faktiskt, eftersom det är så fint väder så vill man ju bara ligga och lata sig i solen. Men imorgon ska det ju bli ännu finare väder och då ska jag och lelle åka till västra stranden med vovvarna det gillar vi. Eventuellt några mer.

Nehe finns ju inte så mycket att skriva här nu, tänkte bara göra en liten uppdatering. Vi hörs när vi hörs.


Kram / E



Av emelie einerborg svensson - 26 juni 2011 23:42

Nu är det dax för snarkebingen. Har vatt en bra dag idag tycker jag.

Med mycket sol, kan det vara så att sommaren äntligen är påväg? Hoppas verkligen det.

Imorgon väntar jobbet skönt att jag inte börjar förens klockan 1 så ska ut och gå en runda först på morgonen tror jag. Har faktiskt gjort lite framsteg med mig själv den senate tiden. Det går sakta men säkert.

Nehe nu ska jag sova! Natti natti.


Kram / E


Lägger upp en snygg bild på mig och annapanna i bilen! <3

 

Av emelie einerborg svensson - 26 juni 2011 17:25

Nyss hemkommen från en cykeltur med mamma och pappa. Cyklade ner till östra för att äta glass eller ja dom åt glass och jag tittade på. Var inte alls sugen faktiskt.


Söndag idag ja, behöver väll inte säga mer än att det kanske är den tråkigaste dagen på hela veckan, för helgen är slut och en ny vekca börjar imorgon.

Veckan som kommer är jag ledig helt en dag det vill säga att jag inte kommer befinna mig på jobbet överhuvudtaget den dan. Så då hoppas jag att det är fint väder så man kan va ute en massa.

Igår så hade jag lite tjejer här, satt och snackade skit och hade det trevligt. Vid 10 tiden så fick jag och lelle för oss att dra dit där hennes päron va och där hade vi svin kul verkligen. En mycket lyckad kväll med bra folk och många skratt.

Nu ska jag ut i solen lite till för att sedan eventuellt dra till parken om inget annat dyker upp.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 25 juni 2011 16:50

Det som va bra med att jobba igår är att jag inte är bakfull och har tjänat bra med pengar.

Men midsommar blev ändå hyffat bra även om jag jobbade, jobbade med bra människor så kan inte klaga. Blev väll kanske lite avundsjuk på alla när man läste på facebook men vafan lite klirr i kassan skadar inte heller!


Hoppas ni hade en bra midsommar och att ni mår som ni förtjänar idag (inget illa menat).

Men nu ska jag in i duschen och frächa till mig lite!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 24 juni 2011 13:08

Glad midsommar på er alla därute!

Hoppas ni får en bra dag och kväll själv ska jag befinna mig på jobbet med mina goa boende. Hade ju helst velat befinna mig nån annanstans men man kan ju inte få allt här världen. Så jag börjar om ca 45 min och kommer hem imorgon vid 4 tiden men det ska nog gå bra det med.

Får väll festa till det lite imorgon istället.


Ha det så bra allihopa!


Kram / E


 

Av emelie einerborg svensson - 23 juni 2011 19:10

Vatt i stan med Fia idag, va ett tag sen man träffade henne. Så det va riktigt kul.

För min del blev det inget shoppande förutom på systemet FYFAN va mycket folk det var där! Jag ska ju inte festa ikväll men jag hoppas att nån jävel vill festa lite med mig på lördag kanske annars så får jag sitta i min ensamhet och dricka ne skojja bara!



Så imorgon så väntar det jobb för min del men det ska nog bli bra det med hoppas jag kanske lite långtråkigt men får göra det bästa av situtationen. Jobbar med roliga människor så det ska nog gå bra.

Ne har inte så mycket mer att säga just nu, ska göra mig iording och sen bege mig till pojken.


Kram / E



Av emelie einerborg svensson - 22 juni 2011 22:24

Med nytt utseende på denna sida så tänkte jag starta om här med.


Denna dag har jag gjort så mycket som ingenting! Sov hos pojken min och vi gjorde inte många knop.

Brevbäraren höll nog på att skita ner sig när han stoppade in post i brevinkastet för Molly fick ett jävla frispel skällde och morrade på dörren, gick knappt få tyst på henne. Men hon får vänja sig!

Snart midsommar och den ska jag tillbringa med mina kära pojkar på jobbet med mina kära kollegor. Men fan va goa pengar et kommer bli.

Imorgon så blir det först promenad med Jenny och sen stan med Fisen som är hemma över sommaren!


Föresten när ska det fina vädret komma? Jag vill ha sommar och sol inte regn och rusk. Regn kan va mysigt ibland men inte alla dagar i veckan, börjar bli tröttsamt nu!

Ska nu lägga mig i min goa säng med nya sängkläder och läsa lite tänkte jag.

Vi hörs imorgon antagligen, ska försöka skriva här varje dag nu ett eller flera inlägg! Hoppas ni tycker det låter som en bra idé!?


Kram / E



Ovido - Quiz & Flashcards