einerborg

Alla inlägg under april 2011

Av emelie einerborg svensson - 13 april 2011 20:07

Jag har verkligen inget att skirva om är för tillfället, händer lixom inte så mycket i mitt liv för tillfället. Allt rullar på som vanligt, jobbar och står i.

Dock vet jag inte hur jag ska fira min fördelsedag, blir ju 20 iår och vill fira det ordentligt, men allt krockar, för allt ska ju såklart hända samtidigt. Vill inte gå in på vad, men min fördelsedag kommer lixom lite i klämm, men det kommer nog lösa sig.

Imorgon så får vi hem mammsens nya bil så nu slipper man skrutten som står här hemma, åå jag kommer verkligen INTE sakna den bilen!

Som sagt händer inte så mycket i mitt liv just nu, så det kommer eventuellt eka lite här ett tag framöver!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 2 april 2011 11:00

Hej alla läsare!

Hoppas ni mår bra där ute. Själv är jag trött, är på jobbet sovit här inatt men det har varit en lugn natt så man har fått sova men är ändå skit trött.

Slutar 16:00 och då vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som häånder, kanske drar till en fest som jag är bjuden på men har värken dricka eller nått party humör just nu. Vill helst bara sova, får helt enkelt se vad som händer.

Det är ju ändå lördag så nått borde man väll hitta på tycker man?

Aja ska fortsätta jobba nu, vi hörs när vi hörs.


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards