einerborg

Alla inlägg under juni 2010

Av emelie einerborg svensson - 23 juni 2010 23:22

  

Bild: Tagen av mig, Molly kommer bli mitt ena foto objekt med min nya kamera!

Mattes Älskling <3


FYFAN vad jag är dålig på att skriva här!

Jag vill att det ska bli ändring på det men det är lite svårt när man verkan orkar eller hinner. Men ska försöka bli bättre på det. Men det är lite tråkigt att skirva när man inte får någon respons och jag vet att ni är ganska många som skriver här, ser ju hur många det är som läser. Så om ni ger mig feedback så blir det mer här på bloggen.


I alla fall.

Jag jobbar för fullt och jag trivs som fisken i vattnet, vill verkligen inte byta jobb nu. Även om jag eventuellt har lite andra planer sen så kommer jag försöka jobba med detta nu några år i alla fall.

Annars så har det inte hänt så mycket för min del. Har väll kommit under fund med vad jag vill göra med mitt liv och hur jag kommer att leva det.

Träningen har jag kommit igång med också (igen) nu är det på allvar och nu kan jag inte heller klaga på att jag inte har tid med den för jag har ingen skola eller nått i den stilen. 

Nu ska jag krypa ner i soffan och glo en film, börjar ju inte förens två imorgon så sovmorgon blir det minsann så det visslar om det.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 14 juni 2010 21:59

  

Bild: Jag på balen med min lilla älskling!!


Hej och förlåt för världens dåligaste uppdatering MEN det har varit väldigt mycket den senaste veckan så jag har lixom inte riktigt haft tid.

Det som har hänt sen jag skrev sist är

* Balen, något av det roligaste jag har varit med om.

* Halft bakis

* Klätt studentflaket med klassen, också en rolig upplevelse

* Tagit STUDENTEN inget man kommer att glömma i första taget i alla fall

* Bakis

* Börjat jobba på nya jobbet


Så nu ska jag försöka vara lite mer aktiv här.

Ni får skälla på min om jag inte uppdaterar!!


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 4 juni 2010 19:37

    

Bilder: Danmark resan!


Igår var jag, Ida, Jessica G och Louise i Danmark det var meningen att fler från klassen skulle med men de bangade.

Kul hade vi i alla fall.

-Blåsig båttur

-Uteservering

-Nya solglasögon

-Trasiga solglasögon

-Cider och mys i parken

-Nästan anfallna av svanar

-Massa toalettbesök

-Kebabrulle

-Båtfärd hem

-Nervösa genom tullen

-Tåg hem

EN MYCKET LYCKAD DAG HELT ENKELT!!


Nu väntas det bara mer roligheter.

Idag så var det melodifestivalen i skolan, många bra bidrag.

Lördag -  ska jag och Ida fixa fina naglar hos syteryster och börja med present till vår mentor.

Söndag - BAL (behövs inte sägas mer)

Måndag - Balfrukost i lillagympasalen med vår idrottslärare

Tisdag - Ledig

Onsdag - Ledig

Torsdag - Fixa vagnen

Fredag - STUDENTEN!!!


Ser framemot den kommande vecka!


Kram / E


Ovido - Quiz & Flashcards