einerborg

Alla inlägg under juli 2011

Av emelie einerborg svensson - 12 juli 2011 23:31

Gissa vart jag är?? Jo på jobbet ovanligt va?? HAHA!!

Idag har det vatt full rulle kan man säg tiden har bara sprungit iväg och jag har flängt som en dåre hela dan. Fick först min lugna stund vid 8 nu ikväll och jag började 10:30!!! DENI!!

Men jag klagar inte eftersom jag är så rastlös så är det bättre att det händer massa annars så får ju jag tuppjuck på allt och blir galen och bara går fram och tillbaka för att få tiden att gå!!


Imrorgon när jag kommer hem så väntar mitt rum på mig det skricker att det vill bli städat och det behövs verkligen har inte orkat och inte haft tid på ganska länge nu. Men imorgon så!!


Ne nu ska vi snart sova här. Hör när vi hörs.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 9 juli 2011 17:49

På jobbet (som vanligt) as lugnt idag vilket är både skönt och tråkigt för man blir så rastlös. Har gjort allt som ska göras så nu väntar man typ tills man få gå och lägga sig vilket är om 6 timmar, jippi. Vi ska snart beställa pizza mumma, är supersugen på det. Är lite seg efter gårdagen så det kommer sitta fint med en pizza i magen.

Hoppas ni mår bra därute och njuter av sommaren och det fina vädret. Vi hörs när vi hörs.


Kram / E


PS, det kommer komma en bild inom kort på mitt hår.

Av emelie einerborg svensson - 8 juli 2011 16:55

Jag har blivit röd hårig eller ja plommonröd typ. Är skitnöjd med det, spontan som man är så bad jag min syster att fixa färg på hennes jobb och hon fick välja. Men det blev kanon bra! Har dock ingen bild just nu men det kommer. Nu ska jag in i duschen för att sedan bege mig till AnnaPanna ikväll.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 7 juli 2011 21:17

Är lite nervös, imorgon kommer det hända en ganska stor förändring med mig och jag vet inte alls hur det kommer bli, kan bli hur som helst. Hehe. Visar imorgon hur det bli så kommer ni fatta vad jag menar. Säger inget för då blir det inte kul för er. Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 6 juli 2011 23:22

Borde egentligen ligga i sängen nu och sova, men är för pigg för det. Sitter och kollar på sex and the city och funderar på mitt liv som verkligen örjar ordna upp sig, har dom bästa människorna runt om kring mig så kan inte vara mer än nöjd och glad. Men några saker kan faktiskt bli bättre, tar inte upp vad här just nu men det ser ljust ut!!


Ikväll körde jag hem till Lelle och vi tog vovvarna ner till västra stranden för att dom skulle få bada lite. Ja nog badade dom allt mest soya dock molly var i en liten stund sen började hon frysa, stackarn.

Imorgon väntar jobbet, man blir för bekväm när man är ledig två dagar men det ska la gå bra. Men fan va gött det hade vatt med semester men det får vänta tills augusti! Ne ska krypa ner nu och försöka sova. Natti Natti


Kram / E


Molly på stranden!

 

Av emelie einerborg svensson - 6 juli 2011 15:10

Äntligen hsr jsg klippt mig, tror jag har tjatat ni en månad nu att jag måste klippa mig. Och det gjorde jag idag och jag blev super nöjd. Har ju ganska kort hår så behöver massa gegg för att hålla frisyren uppe och snygg. tänkte tipsa er lite om bra hårprudukter som jag använder.



 

Från höger: 

Syoss hårspray ca 60 kr 4 av 5

Bed Head saltvatten gelé 249 kr 4 av 5

Scandinavium formula värmeskyddsspay ca 50 kr 3 av 5

Bobby´s hårmousse 30 kr 4 av 5

Proffs volum powder ca 40 kr 5 av 5

Got 2b spay gele ca 60 kr 4 av 5

Bobby´s wax 30 kr  5 av 5


Alla dessa produkter är perfekta för kort hår och när man vill att frisyren ska hålla. Jag älskar dom alla.


Hoppas ni gillar mina tips, kommer börja tipsa er om lite produkter och sånt som jag använder.


Kram / E

Av emelie einerborg svensson - 3 juli 2011 23:08

Sitter på jobbet och vi ska snart sova här.

FYFAN så varmt och äckligt det har varit idag. Har ju inte kunnat göra nått för minsta lilla man gör så bara rinner svetten. Men skönt att det kom regn innan så man kan andas normal lyft igen.

Annars så händer det inte så mycket för min del just nu, jobbar och sliter så det står härliga till. Önskar bara att mina så kallade drömmar slår in snart, vilket dom kommer att göra med lite tålamod. En ganska snart hoppas jag!!!


Nehe, nu kallar sängen på mig!


Kram / E

Ovido - Quiz & Flashcards