einerborg

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av emelie einerborg svensson - 11 oktober 2012 23:50

Ledsen för dålig uppdatering men jag har för tillfället inget kul att berätta för er. Det händer lixom inte så mycket i mitt liv just nu. Det ända jag gör är att jobba, träna och degar i soffan. Jag ska försöka bättra mig men det är inte kul att skriva bara för skrivandes skull. Så håll ut :)

Kram / E

Lägger upp en bild på mitt hjärta! Som alltid finnd där! Matte älskar dig <3

Av emelie einerborg svensson - 11 oktober 2012 23:50

Ledsen för dålig uppdatering men jag har för tillfället inget kul att berätta för er. Det händer lixom inte så mycket i mitt liv just nu. Det ända jag gör är att jobba, träna och degar i soffan. Jag ska försöka bättra mig men det är inte kul att skriva bara för skrivandes skull. Så håll ut :)

Kram / E

Lägger upp en bild på mitt hjärta! Som alltid finnd där! Matte älskar dig <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards